ظرفدون ، تولید و صادرات و چاپ اختصاصی و عمده فروشی ظروف و لوازم یکبارمصرف

قاشق وچنگال یکبارمصرف چگونه ساخته می شوند؟

Friday، ۱۰ Farvardin ۱۴۰۳

قاشق و چنگال یکبارمصرف چگونه ساخته می شود؟

.
.
.
.
پلی استایرن یا GPPS یا کریستال،این ماده شگفت انگیز این روزها در زندگی و خانه و در رستورانها وفست فودها جایی برای خود پیدا کرده است.
.

پلی استایرن

.
پلی استایرن از فراورده های مواد نفتی می باشد که در پتروشیمی تولید می گردد.
پلی استایرن با نام اختصاریPS امروزه به یکی از پر استفاده ترین محصولات،در صنعت ظروف یکبارمصرف کشور تبدیل شده است.
مواد اولیه بسیاری از، ظروف یکبارمصرف، را پلی استایرن تشکیل می دهد.ظروف یکبارمصرف فومی،ظروف یکبارمصرف کریستالی تنها بخشی از محصولاتی است که با این ماده تولید می گردد.
کریستال یا همان پلی استایرن یا GPPS ذرات کوچکی هستند که از عدس کوچکتر هستند،بافتی شیشه ای و کریستالی هستند و رنگی شفاف همانند شیشه دارند.کریستال در پتروشیمی ها توليد ميگردد. قطعا ،ظروف یکبارمصرف،متعددی را در بازار دیده اید:
.
ظروف های یکبارمصرف کریستالی ای مانند:
.
قاشق یکبارمصرف،چنگال یکبارمصرف و کارد یکبارمصرف،از پلی استایرن تولید می گردند.
.
.
اگر دقت کرده باشید،قاشق و چنگال و کارد های یکبارمصرف موجود در ،بازار ظروف یکبارمصرف، در دو نوع بسیار شفاف و مات یافت می شوند.این ظروف یکبارمصرف کریستالی،بسته به کیفیت نوع پلی استایرن شفافیت انعطاف و مقاومت بیشتری برخوردارند.
ظروف کریستالی اگر از پلی استایرن پتروشیمی بزرگ تبریز یا پتروشیمی محب قم تولید شده باشند به علت کیفیت بالای مواد اولیه دارای شفافیت بالا و در نتیجه دانسیته و مقاومت بالاتری هستند.
ظروف کریستالی که مات هستند از گرانول های درجه دو متفرقه که بازیافتی هستند و قیمتی پایینتر دارند تولید می شوند.
.

ظروف کریستالی چگونه تولید می شوند؟

.
.
همانطور که اشاره شد پلی استایرن یا کریستال مواد اولیه ظروف یکبارمصرف کریستالی می باشند‌.کریستال توسط دستگاه تزریق پلاستیک به انواع .،ظرف یکبارمصرف ، تبدیل می شوند.
دستگاه تزریق توسط المنت سیلندر ماردون کریستال را حرارت داده و به مواد خمیری شکلی تبدیل می کند،و پس از آن توسط دستگاه تزریق به داخل قالب فولادی تزریق می گردد.بسته به شکل و حفره های قالب، مواد کریستالی فرم آنرا گرفته و پس از آن از قالب جدا می شوند‌.
.
.

قاشق چنگال و کارد یکبارمصرف

‌.
یکی از پرکاربردترین ظروف یکبارمصرف محصولات کاتلری می باشند.کاتلری به قاشق چنگال و کارد اطلاق می شود و در اصل قاشق و چنگال و کارد یکبارمصرف کاتلری یکبارمصرف محسوب می گردد..شرکت بازرگانی تولیدی نوین روکش آیریک دارای ،کارخانه تولیدی قاشق چنگال و کارد یکبارمصرف با برند ظروفچی در بازار ظروف یکبارمصرف بابا سلمان ،می باشد.
قاشق چنگال و کارد یکبارمصرف ظروفچی به علت استفاده از پلی استایرن درجه یک پتروشیمی تبریز دارای شفافیت بینظیر و مقاومت بالایی می باشد.قاشق و چنگال یکبارمصرف کریستال خشک ، قاشق و چنگال یکبارمصرف لدرلی ، قاشق و چنگال یکبارمصرف وی آی پی vip ،از محصولات، تولیدی ظروفچی ،می باشد.
کارخانه تولیدی قاشق چنگال و کارد یکبارمصرف ظروفچی ، از مدرنترین دستگاههای تزریق پلاستیک استفاده می نماید و استخراج قاشق و چنگال از داخل قالب با ربات های پیشرفته و هوشمند صورت می پذیرد و این عمل بدون دخالت دست می باشد.کارخانه تولیدی قاشق و چنگال و کارد یکبارمصرف ظروفچی دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت می باشد.
فروشگاه و کارخانه تولیدی قاشق چنگال کارد یکبارمصرف vip ظروفچی در باباسلمان شهریار

قاشق و چنگال SIP تولیدی ظروفچی

.

بسته بندی شیک با چاپ شش رنگ محصولات ظروفچی را از سایر برندها متمایز کرده است.
استفاده از نایلکس دو لایه لمینت شده با هدف رعایت بهداشت از تماس مواد چاپی با قاشق و چنگال جلوگیری میکند. قاشق و چنگال و کارد یکبارمصرف ظروفچی به کشورهای افغانستان و امارات و عراق صادر می گردد.
مشتریان گرامی می توانند در سفارشات بالای ۵۰ کارتن قاشق و چنگال یکبارمصرف را طبق رنگ دلخواه خود با طیف وسیعی از رنگها سفارش دهند.
فروشگاه و کارخانه تولیدی قاشق چنگال کارد یکبارمصرف ظروفچی در باباسلمان شهریار
قاشق و چنگال یکبارمصرف لدرلی تولیدی ظروفچی
بازرگانان و تجار گرامی ایران و سایر کشورها می توانند محصولات تولیدی ظروفچی را با بسته بندی و چاپ اختصاصی لوگو و مشخصات خود سفارش دهند.
عمده فروشان سراسر کشور می توانند با مدیریت فروش شرکت نوین روکش آیریک تماس حاصل نمایند.
.
آدرس فروشگاه مرکزی کارخانه تولیدی قاشق چنگال و کارد یکبار مصرف ظروفچی واقع در باغستان شهریار خیابان کلهر یا باباسلمان ، بعد از مسجد صاحب الزمان،پلاک ۱۴۰ فروشگاه ظرفدون،می باشد.
.
فروشگاه و کارخانه تولیدی قاشق چنگال کارد یکبارمصرف vip ظروفچی ظرفدون در باباسلمان شهریار
نمایی از فروشگاه مرکزی شرکت بازرگانی تولید و بسته بندی نوین روکش آیریک با نام تجاری ظروفچی و ظرفدون
.
سایت اینترنتی ظروف یکبارمصرف ظرفدون عرضه کننده محصولات تولیدی ما با برند ظروفچی و ظرفدون می باشد و مشتریان گرامی در سراسر کشور می توانند جهت ثبت سفارش در سایت ظرفدون اقدام نمایند یا بصورت حضوری به فروشگاه مرکزی مراجعه نمایند.
.
از طریق لینک زیر می توانید فیلم های متعلق به کارخانه تولیدی ظروفچی را مشاهده نمایید.
.
با تشکر
مدیر فروش:مهندس فرشاد بیک زاده
09126875303

.

فروشگاه و کارخانه تولیدی قاشق چنگال کارد یکبارمصرف vip ظروفچی ظرفدون در باباسلمان شهریار