ظرفدون تولید صادرات و عمده فروشی لوازم و ظروف یکبارمصرف بسته بندی و چاپ اختصاصی محصولات تک نفره و یکبارمصرف

درباره شرکت نوین روکش آیریک

درباره ما

درود و عرض ادب خدمت شما بزرگوار که به این صفحه مراجعه نموده اید.

فرشاد بیک زاده هستم مدیر فروش شرکت نوین روکش آیریک ،خلاصه ای از فعالیت و رسته کاریمان را خدمت شما دوست گرامی که به این صفحه مراجعه نمودید عرض می نمایم.

ظرفدون با هدف فروش و تامین انواع ظروف و لوازم یکبارمصرف مورد نیاز کیترینگ ها رستوران ها فست فودها کافه ها آبمیوه فروشیها قنادی ها هتل ها،ایرلاین ها و شرکت های دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت نمود و شرکت نوین روکش آیریک در سال ۱۴۰۲ به ثبت رسید.

شرکت بازرگانی تولید و بسته بندی نوین روکش آیریک در زمینه تولید بخشی از ظروف و لوازم یکبارمصرف و محصولات تک نفره فعالیت دارد.

ظروف یکبارمصرف بسته بندی در عصر جدید تبدیل به جز لاینفکی از زندگی ما شده است.

در رستورانها،کافه ها و فست فودها و حتی در منازل و همچنین در پیک نیک ها و مراسم مذهبی و اعیاد انواع ظروف یکبارمصرف به چشم ما می آید.

ظروف یکبارمصرف مجلسی لوکس فانتزی چند قسمتی درب دار و ظروف لاکچری مشکی،ظروف یکبارمصرف آلومینیومی و گیاهی در تنوع بسیار زیادی در کارخانه جات ظروف یکبارمصرف تولید می شود.

فعالیت شرکت نوین روکش آیریک علاوه بر تولید بخشی از ظروف یکبارمصرف و محصولات تک نفره،نمایندگی پخش کارخانه جات ظروف یکبارمصرف ،را دارا می باشد.

صادرات ظروف و محصولات یکبارمصرف

ما در شرکت نوین روکش آیریک محصولات و ظروف یکبارمصرف تولیدی و غیر تولیدی خود را به کشورهایی مانند افغانستان عراق و امارات صادر می نماییم.

بازرگانان و تجار گرامی ایران و کشورهای همسایه می توانند جهت همکاری در زمینه صادرات ظروف یکبارمصرف دست ما را بفشارند و ما با افتخار جهت هر گونه همکاری در خدمت شرکت های بازرگانی هستیم.

ظرفدون

فروشگاه اینترنتی ظروف یکبارمصرف ظرفدون در سال ۱۴۰۰ با هدف تامین و پخش عمده انواع ظروف یکبارمصرف مشاغل غذایی به قیمت درب کارخانه،شروع به فعالیت نمود.در فروشگاه مرکزی و همچنین فروشگاه اینترنتی ظرفدون انواع ظروف یکبارمصرف بسته بندی و سرو غذای سلفی چند قسمتی درب دار ،ظروف یکبارمصرف بسته بندی طلقی برای پذیرایی و حمل کیک و نان و شیرینی و میوه و سبزیجات و پروتین عرضه می گردد.

فروشگاه اینترنتی ظروف یکبارمصرف ظرفدون یکی از جامع ترین بین سایت های محصولات یکبارمصرف می باشد.در ظرفدون قیمتها به روز می باشد و مشتریان گرامی می توانند کلیه سفارشات خود را در سایت ظرفدون بصورت عمده ثبت نمایند.

قیمت گذاری در سایت ظرفدون به دو صورت عمده و جزیی انجام شده است،و قیمتها دارای دو قسم می باشد .این نوع قیمت گذاری ویژه عمده فروشان ظروف یکبارمصرف در سراسر ایران طراحی شده است تا بتوانند جهت تامین محصولات خود بصورت آنلاین اقدام نمایند.

تولید و چاپ اختصاصی محصولات تک نفره

یکی از مهمترین فعالیت های ما در زمینه خدمات بسته بندی بصورت پک تک نفره می باشد.

محصولات تک نفره سفر محصولات و لوازم یکبارمصرف بهداشتی و انواع ساشه های تک نفره در ظرفدون تولید می شود.

پک تک نفره کاتلری یکی از لاین های فعالیت ما می باشد.پک تک نفره کاتلری در چند لول رستورانی هواپیمایی فست فود و کافه و مسافرتی تولید می شود.

پک تک نفره کاتلری یا همان پک قاشق و چنگال یکبار مصرف رستورانی یا پک کارد و چنگال یکبارمصرف فست فودی یا پک کاتلری کافه ای و‌‌...می باشد.

در ظرفدون چاپ با طرح اختصاصی شما روی انواع پک کاتلری انجام می شود.

تولید و چاپ روی ساشه یک نفره دستمال مرطوب

ساشه تک نفره دستمال مرطوب دست و صورت با چاپ اختصاصی از دیگر فعالیت های ظرفدون می باشد.چاپ روی ساشه یک نفره دستمال مرطوب برای کلینیک های پوست و زیبایی،رستورانها و مشاغل غذایی یک تبلیغ لوکس و ارزنده است.

ساشه تک نفره نمک و ادویه جات

تولید و چاپ اختصاصی ساشه تک نفره نمک و فلفل سیاه و ساشه یک نفره سماق با چاپ اختصاصی جز تبلیغات مصرفی و کاربردی برای رستورانهاست.

چاپ اختصاصی برند روی ساشه یک نفره آویشن فلفل قرمز و سیاه گزینه ای مناسب برای تبلیغ و استفاده در فست فودها می باشد.

ساشه یک نفره نمک و ادویه جات با روکش سلفون،کاغذ کرافت ومتالایز انجام می شود.

چاپ روی دستمال کاغذی

چاپ اختصاصی روی دستمال کوکتل و سفره و همچنین دستمال کاغذی تبلیغاتی از دیگر فعالیت های ظرفدون برای شرکت ها و مشاغل غذایی می باشد.دستمال کوکتل و سفره با چاپ اختصاصی از تیشوی درجه یک تولید می گردد‌‌.

در ظرفدون سعی بر آن شده که محصولات با چاپ اختصاصی در کمترین تیراژ تولید شود.

چاپ روی لیوان یکبارمصرف

چاپ اختصاصی روی لیوان یکبارمصرف پلاستیکی آبمیوه و دوغ و همچنین چاپ لوگو روی لیوان یکبارمصرف کاغذی در سایزهای مختلف در ظرفدون انجام می شود.

سفارش آنلاین چاپ اختصاصی برند و لوگوی مشتریان

یکی از نوآوری هایی که در ظرفدون انجام شده است،ثبت سفارش چاپ اختصاصی لوازم و محصولات یکبارمصرف بصورت آنلاین می باشد.

با توجه به مشغله های روزانه مدیران مشاغل غذایی و شرکت ها مسیری راحت برای ایشان تداعی شده تا محصولات یکبارمصرف خود را در سایت ظرفدون بصورت آنلاین سفارش دهند و بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را در شهرشان تحویل بگیرند.

سپاس از وقتی که گذاشتید

((با بهترین کیفیت،قیمت و خدمات آمده ایم تا ماندگار شویم))

ارادتمند شما: فرشاد بیک زاده

.

نماد الکترونیک شرکت نوین روکش آیریک

فروشگاه اینترنتی ظروف یکبارمصرف ظرفدون

لوگوی فروشگاه اینترنتی ظروف یکبارمصرف ظرفدون

ویکی پدیا