سایت ظروف و لوازم یکبارمصرف کیترینگ فست فود کافه قنادی ظرفدون
عمده فروشی ظروف و لوازم یکبارمصرف رستوران فست فود کافه قنادی

چطور می توانم یک رستوران برند داشته باشم؟!

Wednesday، ۱۸ Bahman ۱۴۰۲

رستورانها و فست فودهای بزرگ

چگونه مطرح شدند؟

.

.

دراین مقاله مسیرهایی که برای برند سازی مشاغل غذایی وجود دارد بررسی می شود.
درآمد زیاد از بهترین تبلیغ برای رستوران کافه قنادی فست فود در سایت ظروف یکبارمصرف ظرفدون

لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید

.
هیچ تا حالا به این فکر کرده اید که شما به عنوان مالک مشاغل غذایی مانند کیترینگ،فست فود،کافه رستوران،هتل و.. در سال چقدر هزینه تبلیغات پرداخت می کنید ؟!
.
تبلیغاتتون محیطی بوده یا داخلی و اختصاصی؟!
آیا بازخورد مناسبی از هزینه ای که انجام دادید گرفتید؟!
.
یا حداقل حساب کرده اید که در سال چقدر هزینه ظروف یکبارمصرف و لوازم یکبارمصرف مانند قاشق و چنگال یکبارمصرف و دستمال کاغذی و لیوان یکبارمصرف و نایلکس و...پرداخت می کنید.
.
.

بله درسته ! هزینه کمی نیست !

.
.
بهترین نوع تبلیغ برای رستوران وفست فود چیست؟
.
.

فکر میکنید بهترین تبلیغ برای برندینگ رستوران و فست فود چیست؟

.

.

مدیر یک رستوران یا فست فود یا هر مشاغل غذایی مسیرها و مشقت هایی برای برند شدن مجموعه شان را طی کرده اند،جدای از کیفیت غذا و سیاست های یک مدیر ،در قسمت تبلیغات برندینگ به موضوع لوازم یکبارمصرف اختصاصی می پردازیم.
.
.
شرکت بازرگانی تولید وبسته بندی

نوین روکش آیریک

.

ما در ظرفدون همراه با کارشناسان تبلیغاتی برندینگ مشاغل غذایی در کنار شما هستیم تا با تجربه و برنامه ریزی بتوانیم در کنار هم در مسیر برند سازی مجموعه شما قدم برداریم.همکاری ما با شما بصورت برد برد هست،ما به شما به عنوان یک شریک تجاری نگاه می کنیم.

.

وقتی شما به موفقیت برسید

ما شما را حفظ کرده ایم

.
.
مشاوره و بررسی کارشناسی تبلیغاتی در مورد حوزه فعالیت شما و تولید محصولات و لوازم یکبارمصرف بصورت پک تک نفره اختصاصی مهمترین لاین فعالیت ظرفدون در شرکت نوین روکش آیریک می باشد.
.

.

مسیر روشن است ما در کنار شما هستیم

.

راهی ندارید جز موفق شدن

تبلیغات برندینگ رستوران

در ادامه مقاله همراه ما باشید.
.
.
اجازه بفرمایید از اینجا شروع کنیم و در کنار هم تبلیغات اختصاصی برای برندینگ مشاغل غذایی را در کنار
.

آقای مهندس بابک عظیمی

.
.
کارشناس و مشاور تبلیغاتی ظرفدون در حوزه برندینگ صنعت غذا و همچنین مدیر تبلیغاتی چندین رستوران و فست فود مطرح و شناخته شده در صنعت غذا را بررسی نمائیم.
.
.
آقای عظیمی

مسیر دیده شدن در حوزه برندینگ غذایی چیست؟!

.
.
بنده به عنوان کارشناس و مدیر تبلیغاتی برای ماندگاری و موفقیت در مسیر کاری ام،بهترین و پربازده ترین تبلیغات را برای برند شدن انجام میدهم.
تبلیغات باید هوشمندانه باشد و نسبت به هزینه ای که انجام می دهیم راندمان ۱۴۰ الی ۱۷۰ درصدی در کوتاه مدت داشته باشد.
بنده پیش خودم اینطور فکر میکنم که در یک کیترینگ یا فست فود،یا هر مشاغل غذایی دیگر بسته بندی غذای بیرون بر یا سرو غذا در سالن ، به یک سری لوازم یکبارمصرف نیاز دارد،این لوازم یکبارمصرف میتواند عمومی و یا لوازم یکبارمصرف اختصاصی باشد.بنده به عنوان یک کارشناس تبلیغاتی به مشاغل غذایی به عنوان یک صنعت حاصل خیز نگاه می کنم که اگر خلاقیت و هزینه کرد هوشمندانه داشته باشیم می توانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم.ما در برندینگ نگاه بلند مدت داریم تا به یک شبکه بزرگ از فروش برسیم و مشتریان در حال حاضرمان را نیز حفظ نماییم.برای هر هدفی ابزارهایی نیاز هست ،نیاز به هزینه کردن و برنامه ریزی دارد.
.
.
آقای مهندس شما کدام را انتخاب می نمایید؟!
لوازم یکبارمصرف عمومی یا اختصاصی؟!!
.
.

قطعا اختصاصی !!!

.
.
ما اگر از لوازم و محصولات یکبارمصرف با چاپ اختصاصی استفاده کنیم،از نظر وجهه و کلاس کاری خیلی متفاوت تر دیده خواهیم شد.مشتری در هنگام دریافت غذا و میل کردن آن ،محصولات تک نفره اختصاصی و لوازم یکبارمصرف اختصاصی،بارها به چشم ایشان می آید.

.

.

از نظر روانشناسی ،زمان صرف غذا به عنوان لحظات آرامش تلقی می شود،خون رسانی به مغز زیاد می شود و در این زمان طلایی، برند و تبلیغ شما در روی محصولات و لوازم یکبارمصرف اختصاصی، در ذهنش ماندگار می شود.مشتری وقتی محصولات تک نفره اختصاصی شما رو مشاهده می کند، به یک آرامش خاطر روانی میرسد،ایشان متوجه میشود با یک مجموعه غذایی که برای برندینگ و مشتری مداری و ماندگاری در بازار،ارزش قایل هستند سفارش غذا داده است.

.

مقاله بهترین تبلیغ کافه رستوران لذتی که در غذا خوردن هست شکمو آرامش زیبایی در سایت ظرفدون

.

.

رستوران های زنجیره ای و مشاغل غذایی بزرگ به راحتی گسترش نیافته اند،پشت مجموعه آنها فکر،خلاقیت، هزینه تبلیغاتی درست و مدیریت شایسته نهفته است!
تبلیغات رستورانی

.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به بررسی لوازم و محصولات تک نفره اختصاصی بپردازیم.
.
.

لیوان یکبارمصرف اختصاصی

.
لیوان های یکبارمصرف در انواع مختلفی تولید می شود.

۱) لیوان یکبارمصرف کاغذی اختصاصی

۲) لیوان یکبارمصرف پلاستیکی آبمیوه اختصاصی

.

.

چاپ اختصاصی

روی لیوان یکبارمصرف پلاستیکی بزرگ

.

چاپ اختصاصی روی لیوان یکبارمصرف پلاستیکی بزرگ ویژه کافه ها و آبمیوه فروشی ها می باشد.چاپ اختصاصی لیوان یکبارمصرف پلاستیکی آیس پک و شیک و آبمیوه در سایزهای مختلفی صورت می گیرد.

.

.

.

چاپ اختصاصی لیوان یکبارمصرف آبمیوه و شیک

.

.

چاپ اختصاصی لیوان یکبارمصرف کاغذی

.

چاپ اختصاصی روی لیوان یکبارمصرف کاغذی برای رستوران فست فود کافه و هتل ها و...یکی از پربازده ترین نوع تبلیغات داخلی می باشد.
در ظرفدون تولید و چاپ لیوان یکبارمصرف کاغذی برای شات و قهوه دوبل در سایز ۹۰ و ۱۲۰ سی سی انجام می شود.لیوان یکبارمصرف کاغذی اختصاصی از دو نوع کاغذ معمولی پارس و کاغذ گلاسه تولید می شود.لیوان های یکبارمصرف کاغذی تولیدی ظرفدون فاقد بوی بد می باشند و به هیچ وجه در تماس با نوشیدنیهای گرم و خنک نم دار نمی شوند.

.

چاپ روی لیوان کاغذی اختصاصی

چاپ اختصاصی روی لیوان کاغذی

.

.

چاپ اختصاصی نایلکس دسته دار

.

استفاده از نایلکس دسته دار با چاپ اختصاصی لوگو جز لاینفکی از,لوازم یکبارمصرف اختصاصی,می باشد.حال در بعضی از برندها از چاپ روی نایلکس دسته دار و برخی چاپ رو پاکت کرافت و.. استفاده می نمایند.
نایلکس دسته دار در دو رنگ شفاف وشیری تولید می گردد.در مشاغل غذایی از نایلکس دسته دار شیری استفاده می شود.نایلکس های دسته دار از کربن و گرانول پلاستیک تولید می گردد.هر چقدر درصد کربن پایینتر باشد کیفیت نایلون دسته دار بالاتر است،و به مراتب قیمت آن بیشتر است.نایلکس های درجه یک ونیم اصلا مناسب مشاغل غذایی نیستند زیرا BPAموجود در آنها در هنگامیکه گرمای غذا را حس میکند آزاد شده و برای سلامتی مضر می باشد.استفاده از نایلکس دسته دار درجه یک که فاقد بوی بد هستند ومقاومت خوبی دارند و هم چاپ روی آنها زیبا می شود،قطعا توصیه می گردد.امروزه نایلکس های زیست تخریب پذیر بر پایه نشاسته تولید می شوند،این نایلکس ها دوست دار طبیعت هستند و از ترکیب پلاستیک و نشاسته ذرت تولید می شوند.قیمت نایلکس گیاهی به مراتب بالاتر از رده قدیمی خود می باشد اما برندهایی که از آن استفاده می کنند از همین نایلکس به عنوان تبلیغ استفاده می کنند که دوست دار طبیعت هستند.

.

نایلکس دسته دار اختصاصی

چاپ روی نایلکس دسته دار شیری

.

چاپ روی نایلکس دسته دار

تابلوی سیار برند شماست

.

در کیترینگ ها برای بسته بندی غذای بیرون بر از نایلکس دسته دار شیری استفاده می شود.چاپ اختصاصی روی نایلکس دسته دار شیری یکی از خدمات ظرفدون می باشد.مشتریان گرامی می توانند کلیه لوازم یکبارمصرف اختصاصی را بصورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی ظروف یکبارمصرف ظرفدون ثبت نمایند.
.

.

چاپ اختصاصی نایلکس دسته دار

چاپ اختصاصی نایلکس رکابی

.

.

.

ویترینت رو خوب بچین

.

یکی از مهمترین نکات، رعایت بهداشت است که برای مشتری بسیار حائز اهمیت است.
مشتریان، آشپزخانه مجموعه شما را نمی بینند که آیا صنعتی و بهداشتی است و یا سنتی وغیر بهداشتی،اما بسته بندی غذای بیرون بر را مشاهده می کنند و در اصل ویترین فروشگاه شما می باشد.پس تا می توانید این ویترین را با ظروف یکبارمصرف لوکس و محصولات تک نفره اختصاصی نمایان نمایید.
.

.

پک کاتلری اختصاصی

.
استفاده از پک کاتلری اختصاصی بهترین بستر برای تبلیغ و نشان دادن بهداشت ظروف یکبارمصرف,شما می باشد.مشتریان دیگر قاشق و چنگال یکبارمصرف بدون پک را به علت غیر بهداشتی بودن نمی پسندند.پک تک نفره کاتلری به پکی می گویند که یک سری اقلام مثل قاشق و چنگال یکبارمصرف،دستمال کاغذی و محصولات تک نفره در داخلی بسته نایلونی یا کاغذی قرار می گیرد.پک تک نفره کاتلری برای استفاده یک نفر می باشد و در هواپیما،قطار،کیترینگ ها و غذاهای بیرون بر برای سرو غذا داده می شود.پک کاتلری به دو صورت عمومی و اختصاصی می باشد و تفاوت آن در این است که اقلام‌ داخل پک یک نفره اختصاصی طبق سلیقه مالکین مشاغل غذایی و با تبلیغ برندشان‌ در روی پک تولید می گردد.شرکت نوین روکش آیریک دارای تولیدی پک تک نفره کاتلری می باشد و‌انواع پک بصورت بسته بندی یک نفره برای ایرلاین ها و رستورانهای زنجیره ای و فست فودهای زنجیره ای تولید می کند.
.
.
پک تک نفره کاتلری اختصاصی

به چند دسته تقسیم می شود :
.
۱)چاپ روی پک تک نفره کاتلری فست فود

( کارد و چنگال یکبارمصرف )

.
۲)چاپ روی پک تک نفره کاتلری رستورانی

(قاشق و چنگال یکبارمصرف)

.
۳)چاپ روی پک تک نفره کاتلری کافه ای

(قاشق یکبارمصرف کوچک کافه و بستنی)

.
۴)پک اختصاصی تک نفره مسافرتی

پک کاتلری هواپیمایی ،پک تک نفره قطار و اتوبوس
.
.
پک تک نفره کاتلری اختصاصی دارای سه نوع لفاف یا روکش می باشد که در زیر به آن اشاره می شود :
.
۱)پک کاتلری اختصاصی با کاغذ کرافت
۲)پک اختصاصی کاتلری با روکش سلفون
۳)پک تک نفره کاتلری اختصاصی با روکش متالایزر
.
.

لوازم یکبارمصرف اختصاصی و محصولات تک نفره اختصاصی برای اولین بار در ایران بصورت آنلاین در سایت ظرفدون ثبت سفارش می شود.

.

پک کاتلری اختصاصی

پک کاتلری اختصاصی کاغذی کرافت

.

.
.

محصولات تک نفره اختصاصی

.
هر پک کاتلری اختصاصی ،شامل محصولات تک نفره مورد نیاز آن مجموعه می باشد،مثلا در پک کاتلری هواپیمایی ممکن است تا ۱۲ قلم محصول تک نفره پک شده باشد،یا یک فست فود ممکن است فقط یک عدد چنگال را پک نماید.
.
در ظرفدون بنا به نیاز شما جدای از پک کاتلری،محصولات تک نفره پذیرایی و بهداشتی، بصورت عمومی و اختصاصی تولید می شود.
.

بعضی از محصولات تک نفره اختصاصی

به شرح زیر می باشد :

.
۱)قند دوحبه اختصاصی
۲)چاپ روی دستمال سفره
۳)چاپ روی دستمال کوکتل
۴)چاپ روی کاور خلال دندان
۵)ساشه تک نفره شکر اختصاصی
۶)ساشه نمک تک نفره اختصاصی
۷)ساشه تک نفره آویشن اختصاصی
۸)ساشه تک نفره سماق قرمز‌ اختصاصی
۹)ساشه تک نفره‌ فلفل سیاه اختصاصی
۱۰) ساشه تک نفره‌ فلفل قرمز اختصاصی
۱۱)چاپ‌ روی ساشه تک نفره کنجد برای خرما
۱۲)چاپ روی ساشه تک نفره دستمال مرطوب
.
.
ساشه تک نفره با چاپ اختصاصی
چاپ اختصاصی ساشه تک نفره نمک سماق فلفل آویشن

.

.

پک کاتلری با روکش سلفون
پک تک نفره اختصاصی کاتلری با روکش سلفون
.
.
پک کاتلری کاغذ کرافت
پک کاتلری اختصاصی با روکش کاغذ کرافت
.
.
پک کاتلری متالایزر
پک اختصاصی کاتلری با روکش متالایزر

.

.

چاپ اختصاصی نایلکس رکابی

چاپ روی نایلکس رکابی شفاف

.

.

چاپ روی دستمال کاغذی تبلیغاتی

.

دستمال کاغذی جز لوازم یکبارمصرف بهداشتی می باشد که لازمه هر رستوران فست فود و یا کافه می باشد‌.دستمال کاغذی یکی از ارکان مهم میز غذا خوری است.دستمال کاغذی در انواع رومیزی کوکتل و سفره در مجموعه های غذایی استفاده می شود.اگر کمی سلیقه به خرج دهیم می توانیم از دستمال کوکتل و دستمال سفره در روی میزهای رستوران خود استفاده نماییم در اینصورت دستمال زینت بخش میز ما خواهد شد.استفاده از هولدر یا نگهدارنده دستمال کوکتل و سفره در روی میز زیبایی خاصی به میز میبخشد،هولدرها در جنس های مختلف و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد.کافیست طرحی زیبا از دستمال کاغذی کوکتل و سفره را با یک هولدر زیبا روی میز خود بگذارید تا به مشتریانتان حس خوبی ببخشید.چاپ لوگو و برند شما روی دستمال کوکتل و سفره شما را منحصر به فرد خواهد کرد.چاپ اختصاصی لوگوی برند تان روی دستمال کوکتل و دستمال سفره یک تبلیغ لوکس و ارزشمند شمرده می شود که به مشتری این حس را می دهد که شما برای مشتریانتان و برندتان ارزش قائل هستید.

.

دستمال کوکتل اختصاصی
چاپ روی دستمال کوکتل اختصاصی

.

.

دستمال سفره اختصاصی
چاپ روی دستمال سفره اختصاصی

.

.

دستمال کاتلری اختصاصی
چاپ روی دستمال کاتلری اختصاصی
(دستمال هواپیمایی)
.
.
کافه ها و رستوران ها و فست فودها می توانند در سایت فروشگاه اینترنتی ظروف و لوازم یکبارمصرف ظرفدون چاپ اختصاصی روی دستمال کاغذی کوکتل و سفره را بصورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.